marți, 11 martie 2014

PROGRAMUL DE CONSILIERE GRATUITA

LIGA asociaŢiilor de Proprietari
HABITAt
AsociaŢia Romana pentru LocuinŢe
CASA PLUS
PARTENERI PENTRU DEZVOLTARE DURABILA!
Adresa de corespondenta: op 49 cp 21 sector 2 bucuresti
inregistrata in Registrul Special cu nr. 34/16.10.2003, cod fiscal 8557733
nr operator date cu caracter personal 17218
Furnizor de formare profesionala autorizat de Autoritatea Nationala pentru Calificari Autorizatie seria B nr. 0004517/20.05.2011
inregistrata in Registrul Special cu nr. 15/27.01.2010, cod fiscal 26590851
nr operator date cu caracter personal 18720
Furnizor de formare profesionala autorizat de Autoritatea Nationala pentru Calificari Autorizatie seria B nr. 0003750/11.11.2010
Programul de consiliere GRATUITA, se desfasoara LA SEDIUL din Cladirea CEDRU, etaj 1, camera 108,  aleea Barajul Iezeru nr. 6, Sector 3, Bucuresti, cod 032799, tel fix 021.341.30.62; mobil 0743.627.705;
Puncte de reper: Primaria sector 3, ANAF Sector 3, Scoala generala nr 94
Mijloace de transport: metrou: statia Costin Georgian, / statia Liceul Nichita Stanescu autobuz: 102, 253 - troleu: 70, 79 / tramvai: 40, 36, 56 - statia Soseaua Morarilor;
STATII RATB
Nume Statie
Linii comune
Artera
BARAJUL IEZERUL
14,40,N101,
BD. 1 DECEMBRIE 1918
LICEUL NICHITA STANESCU
70,79,102,253,
STR. L.PATRASCANU
doar cu programare la: tel fix 021.341.30.62; mobil 0743.627.705; dana.hutan@habitaturban.ro; PROGRAMELE DE CONSILIERE SE ADRESEAZA CU PRIORITATE MEMBRILOR SI COLABORATORILOR LIGII HABITAT / ASOCIATIEI CASA PLUS!

·         Lunea - 11.00 - 13.00: CONSILIERE GRATUITĂ* privind depunerea declaraŢiilor / revisal: Inspector resurse umane huŢan daniela - mobil 0743.627.705;
·         marŢea - 11.00 – 13.00: CONSILIERE GRATUITĂ* privind PROBLEME GENERALE ale asociaŢiilor de proprietari: preŞedinte mihai mereuŢĂ 0744.751.416;
·         miercurea - 11.00 – 14.00: SEMINARII GRATUITE - Sala de Conferinte de la RADET Ilioara (etaj 3, str. Strada Ilioara – fosta Scoala de soferi, Sectorului 3 Bucuresti),
·         miercurea - 13.00 – 15.00: CONSILIERE GRATUITĂ* privind medierea: marta Şeicaru jenicĂ 0723.229.591;
·         JOIA- 13.00 – 15.00: CONSILIERE GRATUITĂ* privind PROBLEME GENERALE ale asociaŢiilor de proprietari - Coordonator sector 3 – Dan Rujan - mobil 0743.346.420;
·         JOIa - 11.00 – 13.00: CONSILIERE GRATUITĂ* financiar contabilĂ: exp cont gabriela bratu;
·         JOIa - 13.00 – 14.30: CONSILIERE GRATUITĂ* juridicĂ: av alexandru tiu;
Ne puteti contacta la: mihai.mereuta@habitaturban.ro, tel 021.3413062, fax 021.319.07.99, mobil 0743.627.705, sau adresa corespondenta: OP 49, CP 21 Sector 2 Bucuresti. www.habitaturban.ro, www.regenerareurbana.ro, www.casa-plus.ro; http://urban-plus-ro.blogspot.ro/
preŞedinte: MIHAI MEREUŢĂ - 0744.751.416; mihai.mereuta@habitaturban.ro;
director executiv: tatiana musteaŢĂ - 0726.373.000; tatiana.musteata@habitaturban.ro;
director daniela huŢan - 0743.627.705; dana.hutan@habitaturban.ro;
Director Formare profesionalĂ: nadia neagu - 0743.627.705; nadia.neagu@habitaturban.ro;
RESPONSABIL SECTOR 3: Dan rujan - 0744.346.420; drujan1@gmail.com;

ASIGURAREA LOCUINTELOR!
Potrivit legii, toţi proprietarii de locuinţe sunt obligaţi să îşi asigure apartamentele sau casele împotriva riscurilor de catastrofe naturale.
Proprietarii de locuinţe construite din cărămidă, beton, BCA, metal vor plăti 20 euro pe an pentru o sumă asigurată de 20.000 Euro,sau pentru proprietarii de locuinte construite din paianta, boltari, chirpici, 10 euro pe an pentru o sumă asigurată de 10.000 Euro. Compania autorizată pentru vânzarea poliţelor obligatorii este Pool-ul de Asigurare Împotriva Dezastrelor (PAID), a fost înfiinţată în toamna anului 2009 de 13 firme de asigurări, dintre acestea făcând parte şi Grawe Romania. Pentru incheierea politei de asigurare obligatorie a locuintei este suficient sa aveti la dumneavoastra o copie a actului de identitate (BI sau CI) al proprietarului apartamentului asigurat si contravaloarea a 20 de Euro (aproximativ 86 de lei), de restul operatiunilor ocupandu-se doamna Daniela Hutan! Va asteptam la sediu intre orele 10.00-16.00.

CERTIFICATUL ENERGETIC PENTRU LOCUINTA TA IN DOAR O SAPTAMANA!
Trimite-ne datele tale de contact pe email costel_petriu@yaghoo.com, sau suna la 0722.507.373 sau la 0726.111.747, Iar noi iti vom trimite lista actelor necesare pentru emiterea certificatului si iti vom solicita toate datele necesare.
PRETURI: Garsoniera: 200 lei; Apartament 2 camere: 250 lei; Apartament 3 camere: 300 lei; Apartament 4 camere: 350 lei; Locuinte mai mari de 80 m2: 5 lei/m2;
Daca inchiriezi sau vinzi locuinta, daca doresti sa obtii scutirea de la plata impozitului pe clădiri pentru proprietarii apartamentelor din blocurile de locuinţe şi ai imobilelor care au executat lucrări de intervenţie privind creşterea performanţei energetice pe cheltuială proprie atunci ai nevoie de certificatul de performanţă energetică!

EXPERIENTA IN PROIECTE / PROGRAME ACOPERIND URMATOARELE DOMENII:
·          EFICIENTA ENERGETICA IN SECTORUL REZIDENTIAL; REABILITARE TERMICA; UTILIZAREA ENERGIILOR REGENERABILE; MANAGEMENTUL ServiciilOR Comunitare de UtilitaTi Publice; Sisteme centralizate de incalzire; cogenerare; REGENERARE URBANA; DEZVOLTARE URBANA DURABILA; POLITICI DE LOCUIRE; EDUCATIE; FORMARE PROFESIONALA; CERTIFICARE COMPETENTE; CONSTRUCTIA DE LOCUINTE OFERITE SPRE INCHIRIERE; FINANTAREA PROIECTELOR IN DOMENIU REZIDENTIAL; MANAGEMENT DE PROIECT; ADMINSTRATIE PUBLICA; asistenta pentru persoanele cu nevoi speciale; apararea drepturilor consumatorilor; administrare imobile, deratizare, igienizare, curatenie; colectare diferentiata a deseurilor; intretinere / modernizare instalatii, contorizare, montare repartitoare de costuri; intretinere / modernizare ascensoare;

ACŢIUNi REALIZATA cu sprijinul: SCORSEZE SECURITY INTERNATIONAL, sc dalkia romania sa, Patronatul Societatilor din Constructii, arcon, Elsaco, ista romania, apa nova bucuresti, SC CATA & PREST SRL.
partener media: RADIO ROMANIA ACTUALITATI – BUCURESTI FM 98,3; arena CONSTRUCTIILOR.
CONSILIEREa GRATUITĂ se desfasoarĂ pe durata a maximum 15 minute / persoanĂ. participanŢii beneficiazĂ de aceste servicii in ordinea venirii. programarea este obligatorie. la acest program au prioritate colaboratorii ligii habitat Şi ai casa plus.
SPRIJINUL DUMNEAVOASTRĂ ESTE ESENŢIAL!
CONTRIBUŢIA MINIMĂ ESTE DE:
·          0,50 LEI / LUNĂ/ APARTAMENT IN CAZUL ASOCIAŢIilor DE PROPRIETARI;
·          5 LEI / LUNĂ IN CAZUL PERSOANELor FIZICE;

program - ADMINISTRATOR IMOBILE

Liga Asociatiilor de Proprietari HABITAT, in colaborare cu Asociatia Romana pentru Locuinte Casa PLUS, organizeaza, programul de perfectionare pentru ocupatia administrator imobile. Programul este autorizat de catre Autoritatea Nationala pentru Calificari (Autorizatie seria B nr. 0003750/11.11.2010). Programul se adreseaza: administratorilor pentru asociatii de proprietari si tuturor acelora care doresc sa-si imbunatateasca cunostintele in domeniu. Programul va avea o durata de 12 zile (L-V 16.00-20.00, S 10.00-16.00) si se va desfasura la sala de seminarii de la Cladirea CEDRU. Inscrierea si plata taxei de participare (300 lei/participant - pret redus cu 100 lei – cu sprijinul Apa Nova Bucuresti) se fac la sediul Ligii Habitat. Plata se face la inscriere. Numar limitat de locuri (28). Acte necesare: copie diploma BAC, copie buletin, certificat de nastere. Relatii suplimentare se pot obtine de la mobil: 0743.627.705; tel/fax 021.341.30.62; email: mihai.mereuta@habitaturban.ro; program: luni-vineri 11.00 – 15.00).
validare si certificare a competentelor profesionale pentru CALIFICAREA administrator imobile

Liga Asociatiilor de Proprietari HABITAT, in colaborare cu Asociatia Romana pentru Locuinte Casa PLUS, organizeaza, procesul de validare si certificare a competentelor profesionale dobandite in alte contexte decat cele formale pentru calificarea administrator imobile. Certificarea competentelor profesionale se va desfasura in serii de cate 5 zile. Certificarea competentelor profesionale se adreseaza personalului asociatiilor de proprietari, societatilor comerciale cu activitate in domeniul administrarii imobilelor, in constructii sau in alte domenii conexe, si tuturor acelora care doresc sa-si certifice cunostintele in domeniu. Conditii de participare: absolventi liceu (cu diploma de Bacalaureat) Cost certificare: 200 LEI. (pret redus cu 100 lei – cu sprijinul Apa Nova Bucuresti). Certificarea competentelor profesionale se va face in sistem autorizat de catre Autoritatea Nationala pentru Calificari. Avantajele pentru detinatorul certificatului de competenta sunt  urmatoarele: Acordarea certificatului de competente profesionale se bazeaza pe evaluarea a  ceea ce candidatul este capabil sa faca în conditii reale de munca; Evaluarea competentelor profesionale ajuta la cresterea încrederii în sine si a capacitatii de autoevaluare; Certificatul de competenta profesionala ofera recunoasterea competentelor unei persoane, indiferent de modul în care acestea au fost dobândite; Certificatul de competente profesionale poate fi acordat indiferent de vârsta  candidatului fara a restrictiona accesul la evaluare; Certificatul de competente profesionale constituie o garantie a capacitatii unei  persoane de a activa într-o ocupatie/calificare si pune în evidenta competentele transferabile de la o ocupatie la alta. De aceea, obtinerea unui certificat de competente profesionale mareste sansele de angajare si posibilitatile de dezvoltare a unei cariere. Inscrierea se face la centrul de consiliere - casa plus. Programul zilnic este 11.00-15.00. Acte necesare: copie CI; copie act studii (minim Bacalaureat); copie certificat nastere / casatorie (daca este cazul); alte documente / diplome / certificate ce atesta competente in domeniu; adeverinta de salariat (daca este cazul);  Relatii suplimentare se pot obtine de la mobil: 0743.627.705; tel/fax 021.341.30.62; email: mihai.mereuta@habitaturban.ro; program: luni-vineri 11.00 – 15.00).Certificarea se va desfasura la: centrul de consiliere - casa plus
PRETURI TIPIZATE

Nr.crt
Denumire
Pret / buc membru
lei
Pret / buc alti beneficiari
lei
1
Registrul pentru evidenţa fondului de penalizări -14-6-25/d
7,00
9,00
2
Registrul-jurnal - 14-1-1/A
7,00
9,00
3
Registrul pentru evidenţa sumelor speciale - 14-6-25/c
7,00
9,00
4
Registrul-inventar - 14-1-2
7,00
9,00
5
Registrul pentru evidenţa fondului de rulment - 14-6-25/a
7,00
9,00
6
Registrul pentru evidenţa fondului de reparaţii - 14-6-25/b
7,00
9,00
7
Registru de casă - 14-4-7A
11,00
13,00
8
Chitantiere - 14-4-1
5,00
6,00
9
Chitantiere personalizate - 14-4-1
8,00
9,00
10
Carte de Imobil
11,00
13,00

servicii

Nr.crt

Denumire
Pret / pers
membru lei
Pret / pers
alti beneficiari lei
1
program de formare –management de proiect
800
1.000
2
program de formare – administrator imobile
300
400
4
certificare competente PROFESIONALE- administrator imobile
250
300

PRETURI DECLARATII FISCALE

Nr.crt

Denumire produs
Pret membru
Pret alti beneficiari
1
Declaratia 112
25,00
40,00
3
Ordin de plata / Foaie de varsamant
5,00
7,00
4
Revisal - doar pt membrii
0
x


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu